Sekreterare

Namn : Annika Jönsson

Ålder: 64 år

Bor : Tjörnarp

Mer om mej : Har jobbat inom kommunal service i stort sett hela mitt liv. De senaste 25 åren inom särskolan. Är gift och har 2 vuxna döttrar och 4 barnbarn. I familjen finns också fn 3 hönor. På min fritid älskar jag att vara ute i naturen, har även ett förflutet som scoutledare. Mitt växthus är också ett stort intresse, där jag odlar lite av varje. Hund har varit min stora passion sen 25 år tillbaka då jag skaffade min första Boxer som var en underbar familjehund, efter henne skaffade jag en labrador som blev min väg in i SBK och mot att tävla och träna. Med henne tränade jag spår och lydnad och tävlade henne med bra resultat. Sen kom det en schäfer in i familjen med henne tävlade jag i lydnad men mest i rallylydnad. Idag har jag en yster underbar boxertik på 5 år som ger mej många goa stunder varje dag, med henne tränar jag lydnad, bruks (spår) och rallylydnad och har tävlat lite med henne i Rallylydnad. Jag är utbildad allmänlydnadsinstruktör inom sbk, är också utbildad i spår och valp och jag är rallylydnadsinstruktör. Med mitt arbete i Höör bk vill jag att få till en levande klubb där alla kan komma och ha trevligt, ta en fika, träna hund, prata hund. Mao ha kul och trevligt tillsammans med de som har samma stora fritidsintresse HUND. Allas lika värde är en viktig ledtråd i vår verksamhet tycker jag.