Bli medlem

Välkommen till Höörs brukshundklubb! Är du intresserad av att bli medlem så se info nedan hur du går tillväga.

Avgifter:
Helmedlem 550 kr
Del- och familjemedlem 150 kr.

Ordinarie medlem: ordinarie medlem (helmedlem) betalar förbundsavgift och lokal avgift.

Delmedlemskap: är du redan är medlem i annan SBK ansluten ras*/bruksklubb, dvs betalar både förbundsavgift och lokalavgift till en annan klubb.

Familjemedlemskap: familjemedlem betalar endast lokal avgift. Förutsättningen är att någon i din familj, i samma hushåll (samma adress), redan är ordinarie medlem och att du blir medlem i samma klubb eller klubbar (i medlemskapet ingår inte tidningen Brukshunden. Den skickas bara till den ordinarie medlemmen).

Bli medlem

För att bli medlem i (fyll i ert klubbnamn) klickar du på den här länken: https://brukshundklubben.membersite.se

Ny medlem klickar därefter på knappen ”Bli medlem”

Är du redan medlem i en klubb inom Svenska Brukshundklubben loggar du först in och går därefter till Medlemskap – Bli medlem i vänstermenyn.