Nyheter från styrelsen

Det är med glädje vi i Styrelsen kan berätta att vi under våren 2024 fått in 5 nya sponsorer till klubben. Ni kan se deras skyltar på klubben! Vi har dessutom fått ett stipendium från Sparbanken Skåne som möjliggör att bygga inhägnaden (dit vi flyttar agilityhinderna) vi budgeterat för i årets Verksamhetsplan och för de 20 000kr vi budgeterat för det kan vi då redan nu sätta upp en lyktstolpe i den nya inhägnaden! Det är hårt i marken just nu så därför lämpligt att gräva kanal för elektriciteten. Tanken är, som vi pratat om på medlems-och årsmöte, att inte ha inhägnaden tillgänglig på ett sätt så att den kan användas som rastgård. Mer information kommer.

Nytt wifi kommer att installeras och sammankopplas med det nya kodlåset(det är också betalt med sponsorpengar). När så är gjort återkommer vi så att ni som har behov kan begära ut personliga koder.

Simplesignup krånglar just nu. Ett parallellt system för att anmäla sig till kurs och betala per swish kommer här.

I juni kommer vi ha en prova på vecka!!

Ha en härlig start på sommaren, Styrelsen Höörs BK